هتل های شانگهای چین
نوشته شده توسط : dellaram

هتل های شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل 5 ستاره هیلتون شانگهای یکی از هتل های مجلل شانگهای به شمار می رود که در گروه هتل های زنجیره ای و بین المللی هیلتون قرار داشته و در قلب مراکز تجاری و تفریحی شهر واقع شده است .این هتل با شکوه در فاصله 500 متری از مرکز نمایشگاه شانگهای قرار داشته و به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد ؛ برای مثال تنها 5 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد . در ضمن با چند قدم پیاده روی از هتل به مراکز خرید خیابان نانجینگ و جاده هوای های خواهید رسید . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به میهمانان تور چین و تور شانگهای ارائه نموده تا رضایت ایشان را جلب و اوقاتی سرشار از آسایش و راحتی را برای ایشان فراهم سازد .مسافران تور چینمیتوانند در این هتل زیبا بهترین اقامت را داشته باشند.

امکانات هتل هیلتون شانگهای برای میهمانان بسیار جذاب ، متنوع و سرگرم کننده بوده و سفر ایشان را خاطره انگیز خواهد کرد . از جمله امکانات گسترده این هتل 5 ستاره می توان به : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، تنیس ، آرایشگاه ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، بوفه صبحانه ، 8 رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . می باشد  .در تور چین میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

اتاق های هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

رستوران هتل هیلتون شانگهای چین

 

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو چین

یکی از اقامتگاههای مجلل و باشکوه شهر شانگهای است که در گروه هتل های شرایتون قرار دارد. هتل پودونگ شانگری لا دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی بوده و به بسیاری از مراکز تجاری و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد . هتل پیاده 10 دقیقه  تا مراکز خرید خیابان سیچوان و منطقه تجاری لوجیاژو و 5 دقیقه تا منطقه بوند فاصله دارد . نزدیک ترین ایستگاه مترو برای استفاده مسافران تور چین 2 دقیقه و فرودگاه بین المللی پودونگ نیز  40 دقیقه تا ساختمان هتل فاصله دارد .دکوراسیون لوکس و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل شرایتون شانگهای هونگکو می باشد . شایان ذکر است که خیابان معروف و پر تردد نانجینگ 3 ایستگاه تا هتل فاصله دارد . مسافران تور چین میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

امکانات هتل شرایتون شانگهای هونگ کو : لوکس ، مفرح و سرگرم کننده بوده و با سلایق میهمانان سازگار بوده و انتظارات ایشان را بر آورده می کند که از آن جمله می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، بوفه صبحانه ، چندین رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . را ذکر کرد  . در تور چین میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

اتاق های هتل شرایتون شانگهای هونگ کو 

 مطالب مرتبط:

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو چین

هتل هیلتون شانگهای چین

قیمت تور چین





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: